No New Notifications

LIT Method

8474 West 3rd Street, Los Angeles, CA 90048 Directions
+13235923103

Offers (1)

Tips

Report | 2 months ago
I purchased a groupon deal on Mar 24 2019 for $19 which gave me a 3 month membership to Lit Method. After the first class, I canceled on their site right away as I realized it was not for me. Upon sitting down to do my taxes this year, I had come to realize that Lit had been making unauthorized charges to my account every 3 months: 6/24/2019 for $35.99 9/24/2019 for $35.99 and on 12/24/2019 for $35.99 With the total amount of unauthorized charges being $107.97. I contacted Lit by phone 2 times in February, no returned call. I emailed on Feb 9th, no response. I was sent an email on March 22nd offering me a deal from them, so I replied to this email stating what I shared above and again no response. I emailed again on March 24th and finally got a response that someone would take care of this promptly. On March 27th, I received a refund for $35.99. I the 28th I contacted them yet again, stating that this was not the total amount due back to me and an additional $71.98 needs to be refunded to my account immediately. On March 30th, I received a response stating: Hi Rio, I have sent this over to our billing department and they will be reaching out directly! Not to worry, we will be contacting you shortly and be on the lookout for additional refunds. Stay safe, stay LIT! On April 6, I still had yet to receive these funds, nor did I hear a word from them I emailed again... no response. On April 9th, I emailed again... and received the following response: Hi Rio, Sorry for the delay here. We are working on getting back to everyone as quickly as possible. I had our team look into your account we have already issued a refund of $35 and we will be issuing you another refund for $35 today. We understand that you are requesting additional refunds but we looked into your account and you had an active memberships with us as you signed up for a 3 month online membership. We will be charging you the original purchase ONLY and refunding all additional charges. We appreciate you understanding and hope you stay safe! Thanks! _______ I responded that is inaccurate. I never purchased a 3 month online membership through them, it was through groupon for $19 which required me to set up an account through their site of which I canceled immediately after the first class and never signed in again. I even sent them a receipt of this purchase through groupon to prove this was the case and again, no response. There should have been absolutely NO additional charges to my account. I have gotten the run around from this company and lack of care and of follow through in resolving this matter is mind boggling. They still owe me $71.98. I do hope they tend to this matter and we are able to come to a resolve. I never write things like this probably because these kind of things don't happen to me directly, but because it has, I felt the need to share my honest experience, because it just isn't OK. Period.
Report | 6 months ago
HORRIBLE customer service. Ignores emails regarding subscription issues. Total regret and wasted money.
Report | a year ago
This groupon gets you into a recurring charge. Be cautious!
Report | a year ago
I cannot give a full review at this time. I redeemed this groupon on March 15th with the lit kit and have yet to receive my kit. I paid 18 dollars for priority shipping and according to their FAQs it takes 1-2 business days to ship and 3-5 to arrive. It has been a few days shy of a month. I also emailed because it is the only way to contact them and have not received a response.
Report | a year ago
The video gliches in the same spot
Report | a year ago
Easy to sign up and find videos for the type of exercises you want to do
Report | a year ago
I really like the exercises, however, I have had quite a few issues keeping the connection while working out. I tried the site three times and the site locked up all three times. Disappointing. Will try again and hopefully with better results!!
Report | a year ago
It was okay
Report | a year ago
I can't gifure how to get the workouts. The voucher worked for registration and equipment.
Report | a year ago
Ok, so I wrote a previous review and needed to update. So I originally gave a bad review because I received my On Demand Subscription but didn't receive my LIT KIT. Well it finally arrived after two weeks, and I love the workouts! Great purchase, just expect the KIT to take a long time to arrive.

From Our Editors

LIT (also known as Low Impact Training) is a method of exercise designed to build the body up instead of breaking the body down. That's why the founders of LIT Method stand behind this workout process and incorporate it in all areas of training and wellness. While other regimens can break the body down over time, the LIT workouts were created to strengthen, empower, and correct the body.

At LIT Method, members have access to exclusive 4-week workout programs that include the likes of weight loss, core strength, injury rehab, and many other areas of focus to improve overall fitness. The founders dedicate themselves to guiding members through each workout, determined to not only push them beyond their limits, but to give them the confidence to exceed their fitness goals. What's more, LIT Method is available for every level of fitness—beginners and fitness buffs alike—all of which are built on the same foundation: functional and effective workouts constructed to fit into lifelong fitness routines.

Explore Nearby
LIT Method

Groupon has verified that the customer actually visited LIT Method.